MOBROG

De fleste som leser bloggen min, har vel fått med seg nå at jeg sliter VELDIG når det kommer til økonomi..og jeg veit jo at jeg er så langt i fra den eneste. Men jeg prøver nå å hale i land noen ekstra ører her og der..så derfor tenkte jeg å komme med et lite tips hvis noen har lyst til å sjekke det ut. Man blir ikke rik av det, men ei krone her og ei krone der…
Og hva snakker jeg om nå, tro? Jo…MOBROG..
har DU hørt om Mobrog?

Du kan registrere deg ved å klikke på bildet.

Jeg har det som app på mobilen, og det er rett og slett en kjekk måte å tjene noen få, ekstra ører på – dersom man bare gidder å sitte på nettet ei stund..
Mobrog er da spørreundersøkelser – og man bestemmer selv hvor mange man vil svare på. Betalinga varierer etter lengde på undersøkelsen, og kan være alt fra litt over ei krone – til – tja – trur den best betalte jeg har hatt, var på noen og 20 kroner…selv om de påstår at det finnes undersøkelser som kan gi betalinger opp mot både 100 og 150 kroner..men akkurat DE har ikke jeg sett noe til, i alle fall.
Det tar selvfølgelig litt tid for å tjene opp et greit beløp – men fra jeg starta for et år siden og til nå har jeg tatt ut 5-600 kroner til sammen – og har nå noen hundrelapper innestående. Hadde kunnet hatt mye-mye mer, dersom jeg hadde giddet å svare på alle undersøkelsene – men det kan gå uker mellom hver gang jeg setter meg ned og “jobber” med de..

Et kjekt tidsfordriv, da.. Men det er TO minuser…
Det første er at undersøkelsene stenger når nok mange har deltatt..så jeg som da kan vente ei halv evighet mellom hver gang jeg går inn her, risikerer å måtte trykke på en del linker før jeg kommer til en åpen undersøkelse.
Det andre – og mest frustrerende – er at man kan ha KUN 2 uttak pr dag (via PayPal) – á 40,- pr.gang..

Meeen.. pæng é pæng, si bærre æ 😉

 

2 kommentarer
    1. jeg har meldt meg på noe liknande hos coop og når en har tent opp 100 kr kan en be om kjøp av gavekort så kommer den i postkassen ,betaler selvsagt ikke for det .Jeg fikk 100 kr for tort og svie for en uke siden ,da jeg ventet bonuskortet og den uteble etter en måned sendte jeg en meldig og etterlyste ,og etter noen en lang venting dukket den opp på 200 kr ,ergo 100 mer en jeg skulle ha ,og som du sier ei krone her og ei krone der :=))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg