TIKK-TAKK & SNIKK-SNAKK

Haha & huffda.. Gjett hvem som kjeder seg? Joda – eller neida..eller vel – egentlig kjeder jeg meg ikke SÅ mye – men litt. Og for å ha bare en mikroskopisk antydning til bevegelse av skrotten, har vært ute og supa litt luft mens jeg trilla på plass søppeldunken for venninna – og så la jeg sammen noen klær hun var så snill å vaske for meg i går..og midt oppi denna kjedsomheta oppdaga jeg at jeg satt å lytta til klokka og “tikk-takka” i takt med den for å telle sekunder..for å sjekke ut hvor sakte tida VIRKELIG går.. æ meine… uæææh!!

Heldigvis ble jeg litt distrahert fra sirupstankene ei stund, når nest yngste søstera til venninna mi stakk innom for å avlevere noe – og da ble det litt snikk-snakking og koselig gjensyns-skravvel med henne, før hu fauk på dør igjen.

Men nå er det ikke så alt for mye å finne på, da..siden jeg har lova på tru og ære å beherske trangen til å rase rundt kjappere enn i sneglefart i dag også – så for å dempe litt på den iboende galskapen som tydeligvis er på tur til å bane seg vei ut i friheta, har jeg nå benkra meg i sofa med boka jeg leser & frokost nr.2 – og skal gjøre mitt ytterste for å stå han av til venninna er ferdig på jobb…

CU L8R 😊

9 kommentarer

Siste innlegg