SLÆPP ÅFF!!

Yepp..stiv i han ængelsk æ, hehe.. Neida, nå jårrer jeg bra her..men dagen har vært litt vél stillestående, for hauet har vært i dvale ei stund..så nå klikka jeg bananas på Snap et øyeblikk 🙈

Jeg var nemlig så fordømrade “heldig” å få den kjente og ikke fullt så kjære haupina tilbake i dag. Jeg venta det an lenge-lenge, men etter middag – som ble et helt enkelt ostesmørbrød, krøyp jeg til korset og tok meg en paracet.. og så krøyp jeg videre under pleddet på sofa.

Jeg fikk jo SELVFØLGELIG ikke sove, men det hjalp likevel..og håper på at en god natts søvn skal vaske bort resten av tullet..

Så nå sitter jeg da her å gjør egentlig fint lite. Har lest meg opp på bloggene så langt, og tenker at når jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg ta meg en runde på Insta & Tiktok og se hva som er skjedd av nytt der. Ellers blir det nok kun å “slæppe åff” her i kveldinga. Gidder ikke engang å prøve meg på å få tv´n til..men kan hende jeg kjører i gang Netflix eller Disney+ via laptop´en. Av en eller annen merkelig grunn fungerer det mye bedre enn via tv´en.. noe som sier meg at det var århundrets verste kjøp jeg foretok den gangen jeg kjøpte den.. blargh!!

Yepp-yepp.. da får dere ha en riktig fin kveld videre, alle sammen.

Kredit: Daniële Verveld

De andre innleggene mine i dag, finner du her:

Mandagsdikt – 2
Camper-drømmen – del 1
Siste om gammelt nytt..

6 kommentarer
    1. Godt å leke seg litt..
      Men kjedelig med hodepinen din altså…
      Her er det øresus i kveld….det ringer og ringer så jeg holder på å klikke…
      God kveld, klemz…💜

      1. Hei og god mårra nå..
        Yeppz..må det, av og til 😉
        Ja den er ikke særlig snill når den kommer, men heldigvis bruker ei god natts søvn å hjelpe.
        Øresus høres skrekkelig ut..håper det er forsvunnet nå 💖 Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg