ØYENSTIKKER’N & KATTEPUSAN

Eeeh..vel..nå må jeg bare ile til og bekjenne at dette er IKKE ei eventyrhistorie…og ikke er det skikkelige, EKTE øyenstikker og kattepuser heller, da..(dessverre) Men altså..i dag, når jeg var på kaffebesøk hos ho venninna mi i Kvæfjord, der jeg fikk den arvamaten jeg hadde til middag i dag, kom hun også med to kattefigurer i metall som hun lurte på om jeg ville ha.

Jeg syns de var fine, jeg…så jeg tok dem med hjem..og akkurat nå bor de på skrivebordet mitt, sammen med en øyenstikker i (nesten) samme metalltype 😊

Øyenstikker’n..

..og kattepusan

Ellers blir det nå en ny sløvekveld her.. Veit ikke om det er det sabla, evinnelige snyværet som gjør det – men jeg er totalt tappa for energi i fra det begynner å bikke mot ettermiddagen og videre ut mot kvelden. Heldigvis er det jo ikke noe jeg MÅ gjøre, da..men det hadde jo vært kjekt å kunne føle seg litt i livet etter klokka 17.30 også, lissom..

Akk ja.. Jeg sier nå god kveld og god natt nå – bare sånn i tilfelle jeg går i en komalignende tilstand etter hvert 😉

Her finner du forresten de andre innleggene mine i dag:

Skattejakt

En hvit dag

Middag?? Nei skulle du sett sånn, da.. 

14 kommentarer

Siste innlegg