SKATTEJAKT

I går mens jeg venta på at go’venninna skulle bli ferdig på jobb, så jeg kunne dra dit og spise middag sammen med henne – endte jeg opp på reine, skjære skattejakta.

Du skjønner..jeg har denne lille ryggsekken som jeg kjøpte på New Yorker for gudane veit hvor mange år siden.. Den er slitt som bare det, men jeg elsker den..og der har jeg da alt ei jente trenger – i enhver situasjon.. Fra speil & tannbørste til passet mitt & en springkniv (ikkje spør, haha)

Dermed er det jo litt tyngde på sekken…og jeg veit at go’venninna mi har poengtert nettopp det, med et par utbrudd som: “ka i jessufaaaader er det du har i den veska di?”

Vel, i går fant jeg da ut at jeg skulle rydde litt i den..tenkte at det kunne jo hende det var noe som kunne fjernes.. Så jeg tømte alle lommene.. Men..? Hmmm.. Sekken veide jammen bra mye, likevel..

AHA!!!..hehe.. Det var gått hull på den lille lomma som var nærmest toppen på sekken..og gjennom det hullet hadde jaggu ting & tang benytta sjansen til å stikke av..

Så yeppz… Det var skikkelig skattejakt – for jeg fant til og med det eneste gullsmykket jeg eier der 🙈 Og ble noe fjerna fra samlinga? Eeeh.. Ja!! ..ei utskrevven notatbok og 2 penner 🤣

Har du ei sånn “alt mulig mellom himmel & jord” veske/sekk?

Og har du stålkontroll på ditt “rot”?

15 kommentarer
    1. hehe
      Jeg bruker lite veske faktisk… men jeg har en veske liggende i bilen om jeg skulle ha behov for veske-dag.. Har vel bare en lebestift eller noe i veska… pluss tyggis som jeg er avhengig av…
      FØR I TIDA… da var vesken min full av ting og tang… men i dag er det bare mobilen som er med over alt 😀

    2. he he jeg har en veske med mye rart i jeg også ,bruker den hele tiden men jeg har ikke med tannbørste,skje ,tape,tennbrikke ,vel av ditt innhold har jeg bare nøkler,men vi er forskjellige og trenger nok derfor forskjellige ting også :=)

    3. Artig å få et innblikk i dine vesketing. Ser ut som du er litt av en MacGyver-type 😀 I veska mi er det alltid penn og papir, te-poser, lipsyl, papirlommetørklær, briller, penger, nøkler og mobil. Hadde kanskje ikke vært så dumt med en kniv og stor binders i tillegg. 😊

    4. Vel, jeg skulle ønske jeg hadde et sånt hull i min(e) vesker også som kanskje min forlovelsesring hadde falt i, har mistet den og leita stort sett hver dag i 2 års ish 😭

      Men tilbake til stålkontroll, nei i vesker er det langt ifra stålkontroll, der kan det ligge alt fra lypsyl til en strips liksom.

      Ha en fin dag kjære deg❤

    5. Det var litt av en skattejakt i denne sekken din! Nesten alt du trenger jo…lett å pakke da!
      Husker en kollega en gang tømte veska si, der var det 20 leppestifter på en gang. Det dro hun på hver dag!!!
      Klemz…

    6. Hihi, jeg er ikke så veldig flink til å bruke veske, men øver meg….! Og i veska jeg har på jobb hver dag, har jeg typ ALT! Mye å finne om en rydder, ja…! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg