MIDDAG?? NEI SKULLE DU SETT SÅNN, DA..

Alle som har fulgt meg på bloggen ei stund, har vel fått med seg at jeg er så gorre lat, på grensen til det latterlige når det kommer til å lage skikkelige middagsretter til bare meg. Jeg elsker jo alt som har med matlaging å gjøre – inkludert baking – men kun til meg? Blargh! & Blæh!! og alt derimellom..

Meeen..så glimter jeg til en sjelden gang, da..som i dag.

Fikk litt arvamat hos ho venninna jeg var på besøk hos tidligere i dag.. og blant annet var det noen frosne lammekoteletter og en pakke ferdig tilberedt ertestuing.

Så jeg gjorde meg ikke likere enn at når jeg kom hjem, klaska jeg kotelettene i microen FØR jeg fikk av meg yttertøyet – i tilfelle latmakken skulle bite seg fast igjen.. Og når de var rimelig opptint, fresa jeg de litt på steikpanna og drefsa de så inn i ovnen til litt langtidssteiking.

Deretter ble det å varme ertestuing og steike opp litt kaldpoteter jeg hadde i kjøleskapet, sammen med terninger av fenalåret som synger på siste verset..

Og skulle du sett sånn.. TA-DAAA!!

Ok…bærre å gjøre sæ klar til [email protected] eller no’sånt, hehe

10 kommentarer
    1. Så ut som en nydelig middag, herlig at de har litt å gi bort til deg. Det er utrolig hyggelig altså <3 For pengene dine fra trygden din blir man jo ikke akkurat feit av…
      Klemz…

    2. Det så jo så innmari godt ut da! Deilig med orntlig middag innimellom altså! Blir innmari dårlig med middag her nå – spiser jo middag på jobben de dagene jeg jobber lenge, men her derimot…. stønn….. har egentlig best middag på tur akkurat nå! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg