ORANSJE (OMG!!!)

Jeg har aldri hatt noe godt forhold til fargen oransje, da jeg syns den får huden min til å se gulaktig ut. Men i dag var det nettopp den fargen som sto på lista til medblogger Frodith og fargeutfordringa hennes om å posere med en ny farge hver dag.

Det eneste oransje jeg har sjøl er signalflagget som fulgte med Jervenduken min, samt et par solbriller.

Men med lånt jakke fra brorsan og en overdel lånt fra go’venninna ble resultatet som følger…

Som sagt lånte jeg en topp også.. så da var det bare å flerre av seg jakka og la det stå til.

Attitude!! (OMG!)

Ingen fullverdig modelljobb uten å jåle seg til litt.. eller?

Voi’ satan æ hadde det morsomt da æ knipsa det her, haha.

Her er fargene vi skal igjennom

Og som dere ser har jeg fra tidligere posert med rosa, gult og grønt. Du kommer til de innleggene ved å trykke på hver farge.

16 kommentarer

Siste innlegg