GULT…rett og slett

Tenker at de som leser blogg har vel fått med seg at det er ei ny utfordring ute og går nå, som medblogger Frodith har starta. Det er ei fargeutfordring, der vi skal posere i klær med forskjellige farger – en ny farge hver dag..og i dag var det klart for et gult innlegg. Skal innrømme at jeg har ekstremt lite fargerikt i klesskapet mitt, så dagens (gule) klær er lånt fra et par av venninnene mine.

Med ski som inspirasjon var det bare å begynne å øve til vintersesongen.

Men fyttikatta-lissom-på-en-måte-kan-man-vel-si, det var slitsomt å jobbe med teknikken i sola, så jeg ga gladelig opp forsøket da jeg fant meg ei flaske med noe gult..

Ikke heeeeilt enkelt å drikke mens man danser gledesdansen.

Så det tryggeste var å parkere modell-rævva på en stol i stedet og planlegge nytt, gult tilbehør til den før nevnte vintersesongen.

Huff…hardt å være på topp, hehe.

Lurer du på hvilke farger vi skal innom, ser du lista nedenfor..og jeg gjorde meg ferdig med fargen rosa i går. Det ser du på slutten i det innlegget HER.

 

8 kommentarer

Siste innlegg