FRODITH HAR LURT MEG (rosa innslag)

Hey & hoppsann og goood mårra alle sammen. Jeg har jo som dere kanskje husker hatt en timeout fra alt av SoMe ei stund nå. Jeg har egentlig ikke fortalt noe her inne om grunnen for at jeg stengte ned for alt (det kommer etter hvert), men det har vært mye kaos i hodet mitt ei stund. Det føles som om jeg har vært- og fremdeles er temmelig splitta, med biter som trenger å komme på rett plass..

Pr i dag er jeg tilbake på TikTok og poster bittelitt på Snap, men hadde EGENTLIG tenkt å vente ei stund til før jeg heiv meg tilbake på blogginga. Men så har det seg sånn at min fargerike og herlige medblogger Frodith har laget ei ny utfordring til oss..og dermed ble jeg “lurt” tilbake. For som dere veit elsker jeg utfordringer, men for å være med må jeg jo nesten blogge, hehe. Så jeg tenker at av og til er det greit å la seg lure.

Utfordringa er kjapt fortalt en fargerik”catwalk”, der det gjelder å tørre og vise seg frem på bloggen i klær med forskjellige farger – en ny farge hver dag i ei uke..og første fargen er ROSA. Dessverre eier jeg ikke et eneste rosa plagg lenger..i allefall har jeg ikke noe i klesskapet akkurat nå, så – siden det er lov å bruke gamle bilder, blir min første dag i utfordringa henta fra arkivet.

Juppziyeppz, det var litt rosa innslag..bedre enn ingenting.

Ellers vil jeg nå fortsette stort sett som normalt..skrive litt om dagene mine, ispedd gradvis litt oppdateringer om ditt og datt av det som har skjedd i pausen min.

Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen ❤️ CU L8R

Og som normalt.. det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

22 kommentarer

Siste innlegg