OG SÅNN ENDTE FREDAGEN

Heisann – hoppsann og goood mårra alle sammen. Gjett hvem som hadde en skikkelig megafantastico dag i går? Yeppz.. Yours Truly. En ting er nå at jeg starta gårdagen med kaffedate som dere kan lese litt om HER. Og i tillegg fikk jeg en utrulig koselig start på helga som dere kan se HER. Men så nevnte jeg jo i akkurat det innlegget at jeg kosa meg med noe annet også i går kveld, og DET skal dere få vite hva er nå. Nå var det sikkert ikke så vanskelig å gjette at jeg var ute og kosa meg..bildet i går var jo temmelig avslørende. Men det er litt mer til historia enn at ho Helene dro ut og satt og dingla med beinan uti bushen.

Da det bikka ut mot ettermiddagskveldinga satt jeg nemlig å verka litt her heime og hadde veldig lyst til å dra ut en tur. Men så var jeg litt selskapssjuk i tillegg. Så da starta jeg med å høre med go’venninna om hun og gubben kunne tenke seg å dra et sted og båle sammen med meg. Noe de svært gjerne ville. Da avtalte vi at vi skulle møtes i Austerfjorden (der jeg var tidligere i uka) Deretter hørte jeg med brorsan, og joda, han ville slenge seg med han også. Til slutt sto fredagsdate-venninna for tur, men hun og gubben kunne dessverre ikke denna gangen heller. Men 3 av 5 er bra det, så da hoppa jeg i turklærne, heiv litt ting & tang i sekken og susa nedom brorsan for å plukke han opp. Bare tøv at vi skulle kjøre med 2 biler når jeg likevel skulle passere noen få hundre meter unna huset hans.

Vi røska med oss litt ekstra ved fra han og så kjørte vi innover, og jeg var akkurat ferdig med å kløyve ved og hadde fått fyr på bålet da go’venninna og gubben kom. Og de hadde en overraskelse på lur, for det viste seg at svigerbroren hennes og kjærringa hans også var på tur bortover. Detta er jo folk jeg kjenner, så det var virkelig koselig at de også heiv seg med.

Det ble en sinnsykt trivelig kveld, med ikke bare bålkaffe men også bålmat av ymse slag. Jeg fresa meg kyllingvinger og hadde brødskive til.

Vi skravla og kosa oss, og latteren satt løst. Det var litt vind i støytan, men klart og fint vær.

Til og med månen sneik seg frem og holdt oss med selskap.

Veit ikke hvor mange timer vi var der, men etter hvert begynte folket å fryse såpass at det var bare å la bålet brenne ut, pakke sammen og sette nesa hjemover igjen. Må bare takke ydmykt til alle de flotte folkan som gadd å bruke fredagskvelden sammen med meg. Det ga meg rett og slett en perfekt avslutning på en skikkelig flott fredag.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg