GLIMT fra sentrum & nydelig LUNSJ

I dag skulle jeg jo som vanlig å møte fredagsdate-venninna, og i dag måtte jeg faktisk kjøre gjennom sentrum fordi tunnelen var stengt. Ikke godt å vite hvorfor, men jeg gjetter at det kanskje har noe å gjøre med store mengder veistøv.

At jeg måtte ta den omveien resulterte i litt annerledes kjøring, så for hver gang jeg måtte stoppe for å vente på at bilene foran meg skulle kjøre videre, så knipsa jeg et bilde ut gjennom bilvinduet. Det vil si de to siste er knipsa fra parkeringshuset før jeg gikk og møtte venninna.

Timene sammen med henne har vært koselig som vanlig, og på slutten kom faktisk gubben hennes og holdt oss med selskap. Og flink som jeg prøver å være endte jeg faktisk opp med en solid lunsj i stedet for kake.

Men nå har vi skilt lag for ei stund sia, og jeg sitter i bilen på utsida av Biltema og funderer på hva jeg skal gjøre videre nå. Har shoppa litt småtteri til samegutten min..nye dekkventiler til sommerdekkene skal på, og silikonspray. Stakkar’n har en del tørre foringer som bør smøres litt..de pip og gnell jo værre enn småfuglan om dagan.

Ha en riktig flottersfin dag videre da folkens.. regner med at jeg suser innom seinere i kveld, for jeg har noe koooselig å vise dere ❤️

4 kommentarer
    1. Ååå, gleder til å se hva du skal vise fram 🙂 Så bra du gjør dette fast med fredags-daten, det er en lur rutine 🙂 En koselig rutine. Man skal ikke kimse av rutiner, i alle fall ikke så lenge de er BRA 🙂 Sunn og god mat da. Ikke en bitteliten makron en gang? 😀

      1. Ja det er en koselig ting å se frem til. Nå blir det dessverre opphold noen uker fordi hun skal til Spania.. men jeg kan nå ta meg en fredagsdate meg meg sjøl i stedet, hihi🤗 Jeg var faktisk på utkikk etter makron, men de hadde ikke. Kanskje like greit 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg