EN SKIKKELIG KOSELIG START PÅ HELGA

God kveld i stova godtfolk.. som jeg nevnte på slutten av det innlegget HER skulle jeg komme innom her og vise dere noe koselig. Nå er det ikke JEG som er det koselige da – sjøl om jeg kan jo være temmelig koselig når jeg vil..og kosete, hihi. Og selvfølgelig kan jeg kose meg, sånn som jeg gjør akkurat nå (men det forteller  jeg ikke om før i mårra)

Men over til det koselige jeg skulle vise dere.

Saken er at i går tikka det helt ut av det blå inn litt på vips til meg fra en hjertegod venninne – med melding om at jeg fortjener både blomster og vin. Jeg meiner AAAAWWW..noe så utrulig snilt da. Så dermed starter jeg helga med en fargesprakende bukett som jeg var å investerte i da jeg var på date.

Og jeg har også skaffa meg litt rødt for å ha i glasset i mårra. Ja jeg til og med spanderte på meg litt potetgull & sjokolade.

Jeg meiner, var ikke DETTA koselig så veit ikke jeg.

Men nå skal jeg bare nyte kvelden og moillkose meg der jeg er akkurat nå 😉

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ Sov godt og drøm vakkert når den tid kommer.

Juppziyeppz, han Leif e go..eller Life is good 😉

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg