NESTEN I MÅL

Som jeg har nevnt tidligere – og seinest i det innlegget mitt i går om TIDLIGE HØSTTANKER er det late dager på gang her, og det er veldig godt å kjenne på at jeg TRENGER ikke stresse med noe om jeg ikke vil.. ikke engang sommerlista mi. Husker dere den? Jeg er jo nesten i mål da, for nå har jeg fått 9 av 10 punkter på plass, nemlig å lese ei bok. Jeg var å lånte boka dere ser her hos eine venninna mi for ei tid tilbake, og hadde den faktisk med meg på turen over Hinnøya. Fikk du ikke med deg den, kan du ta en titt på de to innleggene jeg la ut i etterkant, En drøm blir virkelighet, del1 og En drøm blir virkelighet, del2.

Vel, nok om det – jeg ble ikke helt ferdig med boka før jeg kom meg tilbake til sivilisasjonen, men NÅ er jeg kommet i mål og dermed ett skritt nærmere målet på sommerlista.

Som dere ser har jeg ett punkt igjen, nemlig å gå minimum 5 Ti-på-topp-turer.. men veit dere hva? Jeg trur faktisk ikke jeg kommer til å stresse med å få fullført det punktet. Jeg har vel et par av de turene inne, men med tanke på hvor mange andre topper jeg har vært på ellers og ikke minst hvor mye ute i naturen jeg har vært i sommer, kjenner jeg at jeg på mange måter er i mål med lista uansett. Men – man skal aldri si aldri, og den som lever får se.. eller no´sånt.

Juppsiyeppzi pepsi, da får dere ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤ Vi ses når vi ses.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg