TIDLIGE HØSTTANKER

Da nærmer vi oss sannelig slutten av august måned, men selv om vi har litt ruskevær akkurat nå er det helt greie temperaturer ute. Med fare for å høres lettere gal ut må jeg bare si at jeg er sååå glad for at vi snart skriver september. Joda, det betyr at høsten har gjort sitt inntog og det går rasende fort mot kaldere dager og ikke minst vinteren som jeg (som dere veit) ikke er så innmari glad i, men likevel er september min min absolutte favorittmåned, med sitt magiske lys og alle sine fantastiske farger.

Meeeen.. vi er ikke kommet dit riktig enda, så fremdeles tenker jeg seinsommer og koser meg med late dager og litt tidlige høsttanker. Da jeg tusla ut med dagens første kopp med kaffe i mårres, valgte jeg å sette meg inne i det koselige, lille drivhuset som bålmannen min satte opp her tidligere i sommer. Vi har hatt litt ting & tang der, blant anna en ganske svær tomatplante som nå har fått lov til å flytte inn i stua for at tomatene skal klare å bli røde, og et par poteter som jeg regner med har formert seg bra nå.

Dessverre var vi nok litt seine med såinga, men likevel har det vært skitgøy å ha muligheta til å pusle der inne – og selv om drivhussesongen nå definitivt er over her, gleder jeg meg skikkelig mye til å kunne teste ut og dyrke litt der inne neste vår og sommer.

Ellers gikk tankene mine til hvordan høsten skal bli i år. Jeg har hatt en fantastisk sommer som det nok kan være litt vanskelig å gi slipp på, men nettopp fordi jeg elsker høsten har jeg stor tro på at jeg vil få haugevis med gode dager fremover. Jeg har jo vært temmelig sløv med diverse ting som bl.a malinga mi, men den kommer jeg definitivt til å ta opp igjen nå utover når dagene blir mørkere og det blir mer innetid. I tillegg har vi en liten plan for høsten, men det får dere heller vite mer om når den planene blir satt ut i livet.

Juppsiyeppz, det var bare noen tidlige høsttanker fra meg. Ha en riktig flottersfin tirsdag da alle sammen ❤ så ses vi når vi ses.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg