JUNIMÅNEDENS ORD

Heisan der – da skriver vi juni, og endelig kan vi her i nord også skryte av at våren har gjort sitt inntog for fullt.
Sjøl om jeg ikke har hatt mulighet til å farte rundt og nyte dagene som jeg ellers ville gjort, har det gitt meg en enorm boost å få sol i fjeset og se grønne enger i stedet for hvite.

Men nok om det – med en ny måned kommer også et nytt ord – og for juni velger jeg meg

STRESSFRI

Jeg kjenner nemlig at det har vært en lang, lang periode med stress i forskjellige varianter.. helse, økonomi, forhold til andre mennesker, bosituasjon.. og NÅ tenker jeg at juni måned skal bli mest mulig stressfri – fordi jeg fortjener det, hihi 😉

De andre månedenes ord finner du under her:
Januar   OVERLEVELSE
Februar BEVEGELSE
Mars      GLEMSEL
April      HÅP
Mai        PROGRESJON

8 kommentarer

Siste innlegg