FLOTTE DAGEN

Heisann og god ettermiddag godtfolk. I dag har jeg altså hatt en super dag så langt. Som jeg skreiv i mårres hadde jeg jo tenkt meg på ræk, og etter frokost nummer 2 heiv jeg meg i bilen og satte nesa ut av byen i retning Gullesfjorden, til han utrulig koselig “bålmannen” jeg fant borti der for noen måneder siden. Fikk du ikke med deg det innlegget kan du lese det HER

Jeg har jo vært her et par ganger til siden da, og i dag har det vært like koselig som de andre gangene. Bålkos, skravvel & masse latter, og katter, høner og en hane i skjønn forening.. det er jo ei perfekt oppskrift for en flott dag tenker jeg.

I tillegg til skravvel og koz, har vi faktisk gjort litt til gangs her. Jeg syns det er greit å kunne ta i et tak om folk ikke føler at jeg tråkker de på tærne, så jeg hjalp han litt med ting & tang på gården her..så spiste vi lunsj ute i frisk luft..

..og etterpå ble han med meg til Svolvær for å shoppe mer dekorstein til go’venninna mi.

Og nå er vi tilbake hos han, med mer bålkos og etter hvert blir det litt grilling til kvelds.

Yeppz, er ikke anna å si enn flotte dagen.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

 

10 kommentarer

Siste innlegg