OMMØBLERING

Vel altså folkens – i går hadde jeg meg jo en såkalt innedag der jeg sysla litt med ting i leiligheta – men trur dere jeg klarte å få støvsugd? Nånei du.. den støvsuger´n satte seg totalt på bakbeina, og siden jeg sleit litt med ting & tang som foregikk i tenkeboksen min, lot jeg tykjepelken være i fred og dro til guttungen for å spise middag i stedet. Stekt laks, poteter, rømme og agurkdressing – nyyyydelig.

Men når jeg kom hjem var både tankesettet og humøret SÅ mye bedre, og sjøl om jeg fortsatte å ignorere den stae støvsugeren fant jeg ut at jeg skulle gjøre litt til gangs. Jeg hadde starta tidligere på dagen med å ommøblere litt på tv-sida av stua, og nå gjorde jeg meg helt ferdig.
Kanskje noen av dere husker her i vinter at jeg tok bokhylla mi og brukte som tv-benk? Vel, jeg har fremdeles ikke fått meg en “vanlig” benk, men fant ut at nå hadde den før nevnte bokhylla gjort en god jobb som stedfortreder så lenge at den skulle få gå tilbake til å være det den i utgangspunktet var laga til.

For de som ikke har sett tv-veggen min før, så var den sånn som detta før – dere ser så vidt hjørnet av tv´n og hylla som benk til høyre..

..og sånn ble det etterpå. Jeg ble SÅÅÅ fornøyd, og for at blueray-spilleren min skal slippe å stå rett på gulvet har nå serveringsbrettet mitt med bein fått æren av å fungere som tv-benk ei stund.

Og bare sånn i tilfelle noen legger merke til det flotte bildet på tv´n, så er det en YouTube-video med 40-tallsmusikk som står på og surrer.

Det er fremdeles overskya og grått i dag, men skitt au – det gjør ingen ting. Jeg har nemlig planer om å fære på ræk og bruke dagen til koselig samvær, og da har virkelig ikke været den største betydninga.

Ha en riktig flottersfin dag nå da, alle sammen ❤ og så ses vi når vi ses.

6 kommentarer
    1. Så fint det blei hos deg etter ommøbleringen 🙂 Jeg liker også å styre på litt av og til 😀 Koselig med middag hos gutten <3 klems

    2. Støvsugere ass, jeg vet. Jeg er ikke venner med min. Men har erfaring med at når det ikke går med de små enkle tinga, hjelper det å slå på stortromma, som å ommøblere. Det er som det er en ekstra kraft i slikt. Ellers syns jeg du har det koselig, både før og etter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg