DAGENS VÆRSTING

Egentlig burde det stått gårdagens værsting, men like vel.. jeg var nemlig innom butikken en tur i går for å hånke med meg noen bananer, og fant samtidig ut at jeg skulle sjekke hva de hadde inne av tur-snacks. Veit egentlig ikke hvorfor jeg fikk den ideen, fordi det er noe jeg vanligvis ikke kjøper om jeg ikke kommer over noe veldig billig på f.eks Normal. Men uansett, jeg rota meg frem til stedet der disse hang for å sjekke prisen da jeg syns de er både skjitgode og har masse proteiner, faktisk over 40%. Men fy flate i mente altså, for en kilopris. De kommer i flere smaker og den med Sweet & Hot var definitivt værstingen altså.. bare sjekk under her.

Jeg meiner 2150 kr/kilo.. det blir 129,- for en liten pakke med 60g. Djiiiisezzz altså, jeg skal ha blitt bra gal før jeg bruker penger på å kjøpe de der. Nei jeg satser på at jeg finner de på Normal til en rimeligere penge når jeg først bestemmer meg for å kjøpe. Hvis ikke er jeg fri, rett og slett.

Og mens jeg er i farta med å klage over dritdyrt tur-snacks, så er pinadø tørrfisk også blitt så dyrt at jeg har ikke nubbsjans å kjøpe sånt. Nå er det ikke en stor krise for meg akkurat dette, fordi jeg er ikke SÅ glad i tørrfisk sjøl om proteininnholdet der er nærmere 80%, men det er prinsippet. 1575,- kroner kiloen.. ja dere ser jo sjøl.

Rett og slett galskap spør dere meg..

Ellers er det ikke mye å melde herifra. Ryggen som jeg fortalte om i det innlegget HER er fremdeles ekstremt vanskeligstilt, så jeg har kun sløva på sofa og sett på serie.
Skal snart karre meg opp og finne meg noe å spise. Har enda igjen den ene superbillige Fjordland-pakken som jeg fortalte om i det innlegget HER, og siden den bør spises i dag er jo saken biff..eeeeh..Asiatisk Kyllinggryte (Tortellonien forsvant på mandag)

 

8 kommentarer
      1. Nemlig..som meg og tørrfisken. Sjøl om jeg ikke er begeistra for den, syns jeg det er horribelt til pris.
        Ja enten det, eller så må noen ha utrulig mye penger å “klatre bort” 🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg