BILLIG MIDDAG & SOMMERDEKK

Det er vel ingen tvil om at matprisene nå om dagen er sinnsykt høye for det aller, aller meste man trenger for å overleve. Derfor er jeg blant de som går straka vegen til billigdisken når jeg er på shopping, i tilfelle det er noe bra å finne. Som i dag. Brorsan hadde et ærend i byen, så jeg heiv meg med han så jeg kunne stikke innom en butikk og kjøpe mel. Og selvfølgelig sjekke den før nevnte billigdisken.
Og jeg meiner seriøst folkens, sjekk her.. detta er hva jeg betalte for to fullverdige middager til meg selv. Noen ganger blir jeg faktisk sjokka på en god måte.

Fjordland er ikke noe jeg vanligvis kjøper, men til den prisen var det virkelig heilt innafor.

Her kunne man fått fylt opp både kjøleskap og fryser i dag, men det hadde jeg ikke muligheta til dessverre.

Når både jeg og brorsan var ferdig med det som skulle gjøres, surra vi oss tilbake til han.. og da var det bare for YoursTruly å skifte klær og komme seg i dekkskiftinga. Skal innrømme at jeg glemte å ta bilder under veis, så jeg har screenshota noen fra en video jeg holder på å redigere til TT-følgerne mine.

Og der har samegutten min fått seg en testtur med sommersandalan på.

Men nå er jeg hjemme igjen og godt parkert i sofa. Skal få i meg en av de middagene som jeg skrøt av å ha kjøpt, og så får vi se hva resten av dagen bringer.

Tuddeluuu & TTFN ❤

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg