(NESTEN) KLAR FOR SKROTING

God mårra – på en måte. Skal ikke påstå at dagen starta så veldig godt, for jeg våkna opp med en så kranglevoren kropp at jeg vurderte om den rett og slett var klar for skroting altså. Så det var nummeret før jeg ringa et bilopphuggeri og fikk de til å hente meg. Yepp, såpass må det være – for skal jeg først skrotes så blir det blant ting jeg virkelig liker og jaggu ikke på ei vanlig søppelfylling altså. Pluss at da kunne de bare tatt samegutten min med det samme, for ikke svarten at nån skal få overta han, hehe.
Men nå var ikke nærmeste bilopphuggeri åpna klokka dæven da jeg våkna, så da fikk jeg gi skrotten en sjanse likevel.. og nå klarer jeg i alle fall å reise meg uten å støtte meg på bordet. Så nå sitter jeg og funderer på hva jeg skal prøve å få gjort på denna flotte, men kalde onsdagen.

For ja, det er kaldt i dag. Det er kommet litt snø i løpet av natta, og jeg hold på å fryse fingrene av meg da jeg satt ute med dagens første kopp med kaffe. Den snøen forsvinner garantert som dugg for sola – om sola bare dukker opp, men jeg tenker at jeg skal kanskje bare holder meg hjemme likevel. Ta en innedag og se hva den bringer – og tenker også at hovedmålet for dagen får bli å få kroppen så myk at jeg kommer meg i dusjen, hehe.

Ikke mye fornuftig å knipse bilder av her akkurat nå, så jeg legger ved noen fra i går. Et par fra da jeg var ute på frokostturen min i går og fant et flott tre som jeg brukte som lenestol.

Og et fra i går kveld ei stund før jeg køya. Sjekk så vakkert.

Har du forresten fått med det at jeg har en GIVEAWAY på gang? Ikke? Bare å klikke på linken så ser du hva det dreier seg om.

Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen ❤ Sees garantert seinere

 

6 kommentarer

Siste innlegg