DA VAR DET I BOKS

Som jeg har antyda et par ganger tidligere, hadde da jeg og venninna ett eneste mål vi skulle prøve å nå i dag.. og det var å komme oss på IKEA i Leangen for at venninna skulle kjøpe noe til ene søstera si..og eventuelt til eine dattera (nei, ikke hun vi traff i Mo i Rana som du kan lese om HER)

Verken jeg eller venninna er kjent i Trondheimsdistriktet, så her måtte jeg ta Google-maps til hjelp for å finne frem. Og frem kom vi..

..og etter ei heil forbaska tima med trasking blandt søttogførtitusen ting & tang, fant hun ei ramma til søstera si..men dessverre ikke det dattera ville ha..og dermed var dagens oppdrag i boks.

Etter det kom vi oss til svartens ut av byen.. ikke at det er noe galt med Trondheim, tvert imot, men jeg er ikke glad i å surre rundt på steder med mye trafikk når jeg ikke er kjent der. Pluss at vi hadde liksom et mål om å komme nærmest mulig søstersen min i kveld.

Så nå står vi parkert ved Prix’en på Lundamo, og skal handle litt før vi kjører videre med retning Østerdalen.

Dette blir det siste innlegget i dag, for når vi stopper for natta, blir jeg å konsentrere meg om å lese meg opp på bloggene jeg følger – men beklager, jeg kommer ikke til å kommentere noe særlig.. det tar så innmari tid, så jeg har heller prioritert å lese 😊

Ha en flottersfin kveld videre, og natti-natt etter hvert..og de andre innleggene mine i dag finner du her:

TIT…dessverre

Familietreff og koselig frokost

Kjapp minioppdatering

13 kommentarer
      1. Ja nå nærmer vi oss virkelig, vettu 😊 Heldigvis er jeg jo over normalen glad i å kjøre bil, så dette er skikkelig koselig for meg..men tusen takk for det 🥰 En fin kveld videre til deg 😊 Klemz

    1. Nå har jeg lest meg opp på turen. Dere beveger dere med en hel årstid i avstand :). Ikea er virkelig en tålmodighetsprøve, så skjønner dere ville komme dere videre. Må kjøre pent, jeg følger dere på turen her inne. God tur :).

      1. Ja det kan du jammen si – og det er så fabelaktig å komme til lite og ingen snø 🤩
        Uff den Ikea, ja.. er ikke noe sted jeg renner ned dørene for å si det sånn 😉
        Det skal jeg, vettu.. og så koselig å høre. Takk-takk 😊

    2. Den IKEA-n har jeg vært på da prinsessa flytta til Trondheim! ……………. Og butikken på Lundamo har vi og stoppa på noen ganger! God klem <3

      1. Ja veit du, jeg tenkte faktisk på deg når vi kjørte gjennom der – og innså at jeg hadde ikke fått lest meg opp på bloggen din, så jeg var like blankt på hvor det var du skulle 🙈 Så får bare si takk for oppdateringa, hihi 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg