TIT…DESSVERRE

Goood mårra, folkens.. yepp, må bare si at nå er jeg dessverre skikkelig TIT her… altså TRØTT I TRYNET!!!
Veit faktisk ikke hva som skjedde i natt, for alt la opp til at det skulle bli i god natts søvn.. men nei..kan tenke meg at det har blitt et par timer med søvn til sammen. Hodet ville absolutt ikke slå seg til ro, og kroppen hadde den derre maurlignende kriblinga som i alle fall jeg får når jeg er oversliten. Jeg FØLTE meg ikke så søkke sliten.. Trøtt på øya etter å ha stirra på snykov i 6-7 timer, men ikke ellers. Men så kom jeg til å tenke på at akkurat det samme skjedde etter at jeg hadde vært den dagsturen til Lofoten for ei uke sia – så da veit vel kroppen min mer enn det jeg sjøl veit, hehe.

I alle fall, nå sitter jeg her og koper med min første kopp med mårrakaff i halvmørtna og venter på at go´venninna skal våkne sånn at vi kan gå ned og få oss frokost.

For yepp..hun leide oss jaggu inn på hotell i natt…noen som vet hvilket & hvor? 😉


Vel, litt mer om det kommer etterpå når frokosten er fortært.. gjeeesp!! 😉

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg