ALTERNATIV PIZZA

Etter en særdeles trivelig dag, der vårfornemmelsen virkelig trengte seg på, hadde jeg energi og pågangsmot i haugevis i ettermiddag.. Så da jeg fant ut at jeg skulle lage meg noe varmt å spise til kveldsmiddag (ja du leste rett), og fant en pizzabaguette i frysa, var planen klar..her skulle nye smaker testes ut..wohooo & oj si bærre æ, hehe..

For denna baguetten var jo temmelig ferdiglaget fra før, med både kjøtt, grønt og ost. Men jeg delte den i to..og på den ene halvdelen danderte jeg på både moskuspølse og masse ekstra ost, noe som ble aldeles nydelig..

Og på den andre halvdelen hadde jeg på brunost.. eeeeeh…vel..haha..
Nei seriøst, det var absolutt ikke det verste jeg har smakt, tvert imot.. men det ble totalt kræsj mellom den osten og paprikaen som var på. Det løste jeg ved å pelle vekk mesteparten av paprikaen, og da gikk resten ned på høykant sammen med et glass iskald melk 🤩

Nå veit jeg at det i Sør-Korea (faktisk) blir servert brunost som pizzatopping..

..derfor har jeg nå bestemt at jeg en vakker dag skal teste ut å lage min egen variant av brunostpizza med ingredienser som passer sammen… Oooh, æ gledes 😁

Men nå er det sløvetid i heimen, og snart natti-natt..og i mårra er det oppstart på camperbygging.. WIIIIIIH🤩

Legger nå ved linker til de andre innleggene mine i dag her:

Mandagsdikt – 6
Omsorgssvikt – før og nå..
Det er jaggu håp

10 kommentarer
    1. Lurt å sprite opp pizzaen litt og smart å ha på bare et lite stykke for å teste ut smakene. På pizza kan man ha utrolig mye altså.🍕
      Kos deg resten av kvelden!🤗

    2. Jøss, så spennende. Brunost altså… Du må dele oppskrifta etter du har prøvd ut dette. Jeg kasta meg sjøl over en bagett da jeg kom hjem for litt siden. 🙂

    3. Knallbra da. Jeg har også forsøkt brunost på pizza, men det var en dessertpizza med biter av pære og sjokolade. Det ble ikke min favoritt, men det er jo ved prøving og feiling man finne nye oppskrifter. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg