DET ER JAGGU HÅP..

..yezz.. NÅ er det håp, nå.. at våren endelig har klart å finne veien hit til nord.
Etter to dager i total stillhet for meg sjøl her hjemme, fant jeg ut at jeg skulle kjøre meg en liten tur ut av byen for å lufte hauet litt. Og da jeg kom i mer ubebodde trakter, parkerte jeg kjærra og tusla meg litt rundt og kring…æ meine seee for et herlig syn 🤩

For når de hvite, våte fillene endelig slutta å dale ned, og ble erstattet av herlig regn i stedet – ja da forsvant det NYE hvite temmelig kjapt.
Som dere ser her, ligger det selvfølgelig enda masse hvitt elende igjen rundt om kring – særlig når man kommer litt i høyden..

..og enkelte steder tiner det rett og slett for kjapt, så det flommer litt over.

Men WOHOHOOOO, nå er det jaggu håp.

Og for den med det våkne øyet som kjenner meg – JA..jeg var i skauen og ikke på fjellet.. Nå er jeg så desperat etter å kunne bevege meg i naturen, at jeg tar hva som helst, hihi 😉

 

17 kommentarer

Siste innlegg