ADVENTSKOZ – 13.desember

Tenkte seg til, da var det plutselig 13.desember og Luciadagen. Godt over halvveis til jul, og jeg for min del gleeeder meg. Men siden det enda er en del dager igjen, er jeg glad jeg har kalenderene mine for å okkupere tankene mine med, i stedet for å tenke på juletreet og pakker under det, hehe. Så da hiver jeg meg over dagens adventskoz.

Linken til adventskozen på TikTok finner du HER

I dag blir det et silhouettebilde med en bakgrunn jeg knipsa for i alle fall et år siden.

Yeppz, da var det klart for kalenderene. Og har du ikke fått med deg hvorfor jeg har to, og hvordan den pakkekalender’n min er laga, finner du det i luke 1 HER.

Først Flax-kalenderen… Ingen kommentar!

Og sååå pakke-pakke-pakke..

I dag var det en ny fra guttungen, og se her da hva kar’n har fiksa til mora si.

Nydelig!!🤩 Har sagt det før og sier det igjen, i alle fall to av de tre som har laga til dette er langt over det budsjettet jeg satte opp. Men duuuuh så takknemlig jeg er ❤️

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en riktig fin Luciadag, enten du feirer med “katzenjammer” eller ikke 😉

PS…om du lurer på hvordan det gikk med flaxloddet jeg fikk i kalendergave av Bunny som jeg skreiv om i går, ble det null premie.. men det er heeeeilt greit ☺️ CU L8R

 

5 kommentarer
    1. Det er godt det fortsatt er noen dager igjen til jul kjenner jeg, og da er det masse tid til å kose seg hver dag 🥰 Fin kalendergave du har fått, som også skaper masse stemning. Det ser ut til å være vanskelig å finne noen premier i flax lodd og kalendere om dagen… For hittil er det dårlig med gevinst på mine. Ønsker deg en fin Lucia dag, klem 🤗

      1. Det er jeg enig i…kos er koselig, så bare bra jo lenger den varer😉 Nei den flaxen, asså..er vel ikke meininga da tenker jeg ☺️
        En riktig fin Luciadag videre til deg også 🥰 Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg