ADVENTSKOZ 1.desember

Hei og god mårra folkens. Yeppz, da er det sannelig 1.desember og tid for litt adventskoz.. det er nemlig adventskalender tid.

I år har jeg en flerdelt kalender her på bloggen. For det første kommer jeg til å legge ut et lite bilde til dere, laget med en silhouette-app jeg har. Bakgrunnene er mine, motivene ellers er fra appen.

I tillegg har jeg ikke mindre enn 2 kalendere jeg kan åpne sammen med dere (selve åpninga finner dere på TikTok 😉)

Men først litt om den kar’n som sitter å passer på tingene mine under her. Er han ikke fin?🤩 Jeg elsker jo snømenn, og i går da jeg var en tur ute sammen med go’venninna mi for at hun skulle gjøre unna noen ærend, kjøpte hun denne til meg. WOHOOO!! Den ser vel ut til å hete Kalle, sant?

Så til kalenderne. Men jeg sto å hang og passa mine egne saker mens venninna var innom jobben en tur, kom det sannelig ei utrulig flott ungjenta bort til meg og GA meg den Flax-adventskalenderen. Fordi hun har sett meg på TikTok og ville at jeg skulle ha noe koselig å glede meg over i adventstida ❤️ Æ meine..folk, altså ❤️ Jeg ble så forfjamsa at jeg glemte å spørre om navnet hennes, men med tårer i øyan fikk jeg i alle fall gitt henne en megaklem.

Og her er luke 1 i Flax-adventskalenderen.

Til slutt har jeg faktisk også en pakkekalender..som jeg har betalt sjøl. Jeg har nemlig spart noen få 10’er i måneden til jeg hadde 300 kroner, og så ga jeg 100 til hhv søstersen, go’venninna og guttungen og ba de skaffe 8 ting hver for det beløpet og pakke det inn så det blir en overraskelse for meg å åpne de. Og her er hva som var i pakke nummer 1.

Kult ja?

Ha en riktig flottersfin 1.desember folkens ❤️ TikTok’n med adventskoz finner dere HER

6 kommentarer
    1. Kult ja!
      Kalle er fin han – og adventskalender fra en ukjent <3 fantastisk!
      Følger med jeg vettu 🙂 klem og gode ønsker for dagen i dag og videre i ventetiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg