AAAW!!…SE PÅ DETTA.

Heiaaaaa folkens.. jeg bare MÅTTE innom å vise dere hva jeg fikk i dag. Jeg og brorsan var en liten tur innom go’venninna mi i ettermiddag og da var det kommet post til meg. Har jo folkeregisteret adresse hos henne. Og nå lå det et brev å venta på meg..fra Bunny.

Jeg ble jo trukket ut i en av “lukene” i adventskalenderen han har på bloggen sin. Har du ikke fått den med deg?? Skynd deg innom og sjekk det ut, da. Du har ingenting å tape, men derimot muligheter til å vinne.

Men tilbake til brevet og kalendergaven. Sååå spennende, da. Og tenk, det var ikke mindre enn 2 ting i den konvolutten. Et flaxlodd som jeg akter å skrape når jeg setter meg ned og koser meg etterpå.

Og så var det en liten pakkelapp med denne påskrifta..

..og på den lappen hang denna fine, lille engelen 🤩 Har dere SETT noe så nydelig.

Nå er jeg sabla sentimental av meg, og har en tendens til å navngi ting som betyr noe for meg. Og til ære for for den fantastisk snille Roger som arrangerer sånne ting som denna adventskalenderen, har jeg døpt engelen min Madonna, og hun skal få være ved min side resten av livet.

Tusen, milliona takk Bunny ❤️

 

11 kommentarer
    1. Så koselig å få sånne fine ting i posten 🙂 Kjekt at Bunny arrangerer slike ting. Jeg prøvde meg på adventskalender-spørsmål fra han her om dagen, men jeg bommet litt. Men gøy å ha prøvd! 🙂 Lag deg en fin kveld 🙂

      1. Ja det er sååå koselig 🤩 og jeg er superglad for at han tar seg tid til å gjøre disse tingene. Det er jo et sabla arbeid som ligger bak.
        Du skal bare fortsette å prøve ☺️ jeg har vært med (nesten) hver dag og akter å henge med til siste slutt 😉☺️ En riktig fin kveld videre til deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg