SÅNN VAR DET..uke #34

Jada – da står ei ny uke for døra..og her følger ei oppsummering av den uka som gikk..og som vanlig er det lagt inn linker i overskriftene, der jeg har blogga om hendelsene.. =)

UKAS HØYDEPUNKT: At jeg fant et annet sted å bo – ut av leiligheta og inn i bofellesskap med ei venninne..gledes <3

UKAS NEDTUR: Ingen tvil – det er at mora mi fremdeles sliter etter at hun falt og knakk hofta.. 🙁

UKAS UTFORDRING: Tror det må bli å få pakka ned alt i leiligheta som skulle på lagring – innen den tidsfristen jeg hadde gitt meg selv..

UKAS LUKSUS: På tur hjem fra øya nå på søndag, stoppa vi (jeg og søstera mi) og kosta på oss en svær hamburger m/chips og hele pakka..oooh for en luksus =)

UKAS UFORUTSETTE: Tror nok jeg må velge meg hele tirsdag som en uforutsett hendelse – fordi jeg hadde planer om liiiitt jobbing den dagen – men før dagen opprant, hadde jeg lovet meg bort til så mange gjøremål – at jeg hadde store problemer med å stå på beina når dagen var omme.. =P

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt #nedtur #utfordring #luksus #uforutsett

4 kommentarer
    1. Ha en god ny dag! og en god ny uke! Håper inderlig din mor blir bedre!! og at du vil trives i bofelleskap!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk så mye for det =) Ja vi krysser fingrer og tær her..og hva meg angår – så blir det sikkert bra..jeg vet jo at jeg ikke kommer til å bo der resten av mitt liv..det er en mellomstasjon..og jeg er veldig flink til å innrette meg etter enhver situasjon, hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg