I FULL PAKKING

Stikker bare innom en lynsnar tur, for å si heisann i kvelden. Har holdt på å styre med pakking i hele dag – og målet er å komme såpass i havn, at jeg rekker ferga 20.30 og får kjørt avsted det som skal på lagring hos søstersen..hvis det bare kunne slutte å regne, så ikke alt blir søkke vått før jeg får lasta ferdig..

Begynner å bli bra tomt nå.. 🙂

 

 

Dermed blir det nok ingen kommentarer å få fra meg i dag. Skal prøve å få lest noen innlegg underveis – men det blir nok ikke det helt store..

Ha i alle fall en flottersfin kveld videre, alle sammen 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #helg #fredag #pakking #rydding #sortering #flytting #flyttelass

6 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk-takk 🙂 Nei jeg prøver å la være..men det er bakdelen med å være helt alene..da må jeg ha like mange armer som en blekksprut, og ryggen til en hest, hehe 😉

    2. solliv: Ja må jo det, for ting gjør seg jo ikke selv 😉 Njaaa..vil nå ikke si det er så trist..jeg bare gleder meg 🙂 Har jo visst hele tida at jeg har bodd der fra måned til måned – så rydding og pynting er fordi jeg liker å styre med sånt =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg