SÅNN VAR DET..uke #33

..joda..da var sannelig enda ei uke forsvunnet ut i intet, og jeg er superklar for å gjyve løs på ei ny. Det har vært både opp- og nedturer..som det vel egentlig bør være, for å holde “balansen” i orden 😉
Her følger ei oppsummering av uka som gikk..og som vanlig er det lagt inn linker i overskriftene, der jeg har blogga om hendelsene.. =)

UKAS HØYDEPUNKT: Oooh..det er at tantepia mi fikk sin førstefødte på mandag <3

UKAS NEDTUR: …det er definitivt at mora mi falt på sykehjemmet, og knakk hofta..stakkars 🙁

UKAS UTFORDRING: Det må nok ha vært å sjonglere alt som har skjedd i det siste..både med meg selv og mora mi.

UKAS LUKSUS: Som jeg har sagt før – luksus kan være så mangt – og i uka som gikk, må jeg bare si at min luksus har vært å kunne få dra ut i naturen..for med tanke på hvor ille kroppen min kan være i perioder – er det å få komme seg ut, en ren luksus som ikke bør tas som en selvfølge =)

UKAS MEST UFORUTSETTE: ..hehe..det får bli Lofot-turen min, det..hadde ingen planer om den i det hele tatt 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt #nedtur #utfordring #luksus #uforutsett

8 kommentarer
    1. En fin men også trist uke..med mor på sykhus og dårlig rygg..men ønsker deg en ny god uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg