BABY-BOY

Hipp-hurraaa…i mårrest, litt før 06.30 fikk eine tantepia mi sin førstefødte – en nyyyedelig liten gutt..og lillesøsterea mi ble bestemor for første gang <3

Så dagen min har gått til å surre rundt og glede meg til å kunne dra opp på sykehuset og hilse på – og snøse litt babylukt, hehe =D

Seee..er han ikke fiiiin <3

<3 <3 <3

 

Den stolte mamma..tenk at tante si lille pia er blitt så voksen =D

..og den kjempestolte bestemor..som faktisk fikk være med på fødselen =D

 

Og så ho “gammeltante”, som jeg er så heldig å få kalle meg =D

 

Har jo venta i spenning på gutten – så jeg måtte strikke litt og ta med til prinsen, da =)

 

Og nå er søstera mi her og skal sove over hos meg i natt, og vi koser oss med kaffe og skravlign.. og så kommer mannen hennes til byen i mårra, og får hilse på bestefar-banet..

Jupp..sånn har min dag vært – man blir jo helt tullerusk, hehe =P

Har din dag vært fin og kanskje litt tullerusk?

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #baby #fødsel #barn #gutt #guttebaby #førstefødte #familie

24 kommentarer

Siste innlegg