SÅNN VAR DET..uke #21

Da var det klart for et lite sammendrag av uka som gikk. 😉

Linker i titlene, der det er blogget om hendelsen.

UKAS HØYDEPUNKT: Det er uten tvil, da jeg møtte blogg-venninna mi, Margrethe for første gang <3 

UKAS NEDTUR: ..uuuæææh..da jeg mista telefonen i fjellheimen..

UKAS UTFORDRING: Å få kongen opp alt av bratte bakker og fjelloverganger, uten å koke over.. 😉

UKAS LUKSUS: Tror nok det må være at jeg spanderte på meg litt nytt, da jeg var i Sverige 🙂

UKAS MEST UFORUTSETTE: Hehe…DET må definitivt være da jeg innså at kongen min ikke kan “gå på vannet”..tenk det..den der hadde jeg ikke forventa.. ;))

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg