VENNSKAP I BØKESKOGEN

..seriøst..når man snakker om å gjøre ting man aldri gjør..så fortsatt jeg like godt med det i ettermiddag..og dro til Larvik for å møte ei tøtta jeg har fått kontakt med på bloggen..altså ei blogg-venninne..Margrethe..eller også kalt utifriluft

Og for ei tøtta =D

Bare det at hun tilbydde seg å hale meg med og vise meg bøkeskogen, i stedet for å prøve å dra meg ut i bymiljøet, var et enormt pluss..er – som dere nok har skjønt – IKKE et typisk café-menneske 😉 Men i tillegg så viste det seg at hun var ei utrulig sprudlende, varm og levende dama, med masse humor (skulle nesten tru det er nordlænning i ho 😉 Så det var full klaff, og vi tilbrakte et par tima sammen..først på rundtur i skogen, og så avslutta vi med kaffe og kule-is..

Og her er da litt bilder fra den fine turen <3

 

..joda..tøtta hadde rett, da hun sa at det går ikke ant å være i bøkeskogen, og ikke ta bilder oppover… 😉

Seeee så fin ei dama jeg ble kjent med i dag 🙂

 

Fant jaggu en interessant tingetang på bakkenivå også..når jeg bare klarte å lukke truten såpass,  at øya fikk til å se litt..hehe 🙂

Og så måtte jeg bare ta et bilde av Farris..ja vannet, ja..er ikke god på å huske navn, men blir nok aldri å glemme dette..fordi jeg liiiiker ikke farris…hehe 😉

 

Så ja..det er ikke tvil om at et vennskap ble født, der inni bøkeskogen i Larvik <3

 

#blogg #hverdagsblogg #fredag #helg #besøk #venn #nyvenn #vennskap #tur spasertur #godværsdag #trær #bøkeskogen #larvik #vann #farrisvannet #koselig

10 kommentarer
    1. Så herlig!!! Vennskap skapt på blogg, er supert, og man blir kjent på en spesiell måte 🙂 Ser dere koser dere 🙂 For et herlig møte <3

    2. Åååå for et koselig innlegg. Det var fantastiske timer – og de forsvant så utrolig fort! Et vennskap som var der før vi møttes! Tusen takk! God klem til deg <3

    3. Margrethe: Ja det var utrulig..tida bare fløy 🙂 Og du har rett..vi var nok venner lenge før vi møttes <3 Så sjøl takk..og natti-natt og klemme-klemz 🙂

    4. Sååå koselig!! ja jeg har vært i den skogen engang..og den er spesiell..Jeg liker best “skaugen” om du skjønner..med, mose, blåbærlyn og forskjellige trær..men den er spesiell..den Bøkeskogen..Så koselig at dere fant tonen..og hadde det bra! ha en god natt! Flotte bilder!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja jeg er vel også mer lyng og mose-menneske..men den skogen var en fantastisk opplevelse å få med seg 🙂 Og ja, jeg er veldig glad for at vi fikk så godt kontakt 🙂 Ei riktig god natt til deg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg