KONGEN OVERLEVDE

Hehe..er ikke heeelt ferdig med å le, enda..men nå har jeg hatt berging på kongen, og vi er kommet oss i kjøringa igjen 😉

Men her er i alle fall saken..jeg fant ut at jeg skulle kjøre av veien og parkere for kvelden. Det så veldig flott ut, rett over ei myr/mark..mye lyng, mose og anna kos for ei ute-natt. Så i min vane tro, braut jeg kongen sidelengs og la av gårde. Meeen..det har nok regna mye, i kombinasjon med snøsmelting – for uuups! Der sto vi dønn fast, et sted midt mellom Trysil og Elverum. 

Nytta ikke hvor mye jeg lokka, lirka og lurte..kongen gjorde seg tung, og nekta å komme opp. Jaja..da ringte jeg NAF og klaska bakenden min i kassa, og kosa meg i sola til ridderen på hvit hest…eeeh..i gul bil..kom å berga oss.

 

 

 

Yepp..det værste av alt, er at vi trengte bare et par, tre meter drahjelp, så klarte vi resten selv..akk ja..sånn går nu dagan, hehe 😉 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #bil #biltur #hjelp #drahjelp #sittefast #myr #gjørme #veihjelp

10 kommentarer
    1. Kongen passer jo på å gi deg litt underholdning på tur. Så du trenger ikke kjede deg i hvertfall 😀
      Kos deg videre og god natt når den tid kommer <3

    2. Fikk ikke opp videoen..kanskje noe feil hos meg..men ser og hører at du har kommet deg opp av gjørma…hihih..Nå må du være forsiktig da og holde deg på veien..Håper du finner en plass og campe for natten…

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: ..hmm..har nå gjort som med de andre..får se om jeg får tilbakemelding fra flere, for da skal jeg gå inn og sjekke. Åh jada, nå ble det full fres på han igjen, hehe..og et sted å sove, ordner seg alltid 😉

    4. Du har iallefall riktig bil til den slags. Har sterkt vurdert å bytte til noe mer narturvenlig. Jeg kjører en gammal Opel vectra sedan som har vært med på mange harde turer. Senest i dag, hvor det egentlig sto et skilt om at veien ikke var kjørbar. Veien opp til huset er ukjørbar, så jeg lafsa ivei, gikk supert til jeg var nesten oppe. Da skjønte jeg hvorfor skiltet sto der.. Fy søren for et digert vaskebrett… Men jeg kom meg både opp og ned hel 🙂

    5. Tone: Ja jeg har kongen min av en grunn..ikke mye som stopper han. Og hadde jeg hatt breiere dekk, hadde jeg neppe blitt plaga i dag 😉 Hehe..ja det er vel ikke den heeelt ideelle bilen du har for sånn vaskebrett-kjøring..godt du ikke ødela noe under, da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg