VÅT START PÅ UKA

Hey & hoppsann og god mandag folkens. Jeg veit ikke om noen av dere husker at jeg 1.november starta på veien mot å finne tilbake til den Helene jeg var for ca 3 år siden? Hun som dreiv med yoga og meditasjon på daglig basis og som trente 3-5 ganger i uka, og passa på hva hun stappa i kjeften? Det innlegget kan du se HER om du vil. Vel, jeg kjøpte jo ei lita bok for å notere fremgang og oppmuntring i, og i dag er dag nummer 7 av resten av mitt liv.

Jeg har faktisk trent (litt) mårrayoga 6 av disse dagene, inkludert i dag. Og etter at jeg var ferdig med det, laga jeg meg kaffe og valsa meg ut i regnet.

I dag bestemte jeg meg for å traske litt rundt i skauen som ligger på andre sida av et gedigent jorde i forhold til der søstersen bor.

Og hva fant jeg der i skogen da? Rolig regn og ei myk stillhet. Men også noen trær som forsøker å lage en tipi over ei klukkende elv.

Noen rådyr laaangt ute på et jorde.

Og noe som jeg i mårraskumringa ved første øyekast trudde var ei gammel sigøynervogn.

Men ved nærmere inspeksjon viste seg å være et gammelt, falleferdig skur.

Etter det bar veien tilbake ut av skogen og over jordet..

..før jeg avslutta en fantastisk mårra på trappa til huset “mitt”. Mitt perfekte sted for mårratanker. Det kan du lese om HER.

Yeppz, definitivt en våt start på uka, men jøsses så hærlig.

Ha en flottersfin mandag alle sammen ❤️

4 kommentarer
    1. Der så det ganske vått ut, men garantert et fint, mykt og godt sted for morgentanker! 😉 Veldig kult bilde av det falleferdige skuret!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg