VANT JEG MON TRO?

Som dere kanskje husker fra det innlegget HER så hadde jeg fått en koselig overraskelse i posten fra medblogger Hverdagsmagi etter at jeg vant i en konkurranse hun hadde..og der lå det et koselig kort, en liten sjokolade og to lodd.

I tillegg vant jeg i medblogger Bunny sin koselige konkurranse i påsken.. og i tillegg til ett Flax-lodd fikk jeg en kul liten Bunny.

Som dere ser ble det ikke mindre enn 3 lodd på Yours Truly, men siden all posten min kommer til go’venninna mi har jeg ikke fått skrapa loddene enda. Så etter tannlegetima i dag dro jeg på besøk til ho for å skravle litt og skrape lodd, og da er spørsmålet: Vant jeg mon tro?

Starta med loddene fra Hverdagsmagi siden de kom først.

…. nope… ingen gevinst der.

Og så var det loddet fra Bunny.. skrape-skrape-skrape…

Neivæll då, hehe. Bedre lykke neste gang heter det jo, så jeg får bare fortsette å hive meg med på konkurranser når de dukker opp.

 

6 kommentarer
    1. Kjekt å se at du fikk mottatt premien og hatt litt spenning med skraping, selv om det ikke ble premie denne gang. Utifriluft vant på lodd fra meg, så sjansen er der innimellom 🙂 Ha en fin kveld!

    2. Søren at det ikke var noen kule tall å skrape frem der.. nå har du uansett viskelær. Vet ikke om det er så mange som bruker gråblyanter lengre, men om ikke du gjør det, så har du en liten bunny som kan påminne deg om meg, haha.. en flottersfin dag til deg 🥰🐰

      1. Hadde selvfølgelig vært morsomt å vinne, men jeg syns det var veldig trivelig uansett. Og jeg bruker blyant i massevis fremdeles, så viskelær-Bunny var genialt… sjøl om jeg ikke trenger det for å huske deg, vettu 😉😁 Tusen takk for det 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg