TING JEG HAR GLEMT Å FORTELLE

God mårra og god fredag alle sammen. Som vanlig når jeg er her på øya har jeg starta dagen med mårrakaffe ute på verandaen. Og mens jeg satt der inntulla i pledd og kjente at kroppen våkna til liv, gikk det opp for meg at det er jo litt småtteri som har skjedd de siste dagene som jeg rett og slett har glemt å fortelle om. Soooom at jeg faktisk er godt i gang med et puslespill..ikke mer enn 500 brikker, men det er nå koselig å sysle med likevel.

Og at her om dagen kom det brev til meg i postkassa hos go’venninna mi. Det var en hyggelig overraskelse fra medblogger Hverdagsmagi fordi jeg deltok og vant i en liten konkurranse hun hadde rundt påsketider.

Jeg måtte jo få venninna til å åpne konvolutten for meg og ta bilde – men skraping av lodd og mumsing av sjokolade får vente til etter helga. Det er nemlig neste ting jeg har glemt å fortelle, at jeg må en tur til byen til uka fordi jeg skal til tannlegen. Har fått trippeltime og skal ta ei full rotfylling under ett. WUHUU!! (trur æ..)

Og til slutt kan jeg jo opplyse om at fra og med i går er det nå 99,9% snøfritt på plenen..passer jo perfekt da det er meldt ny snø i mårra, haha.

Da trur jeg at jeg er oppdatert med ting å fortelle fra de siste dagene.. Ha en riktig flottersfin fredag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

18 kommentarer
    1. Koselig med puslespill 🙂

      Da har du litt forskjellig å glede deg til i nærmeste fremtida, sjokolade og skrape lodd og besøke venninna og … og se frem til å bli ferdig med den rotfyllinga… det blir godt! Etterpå…..
      God fredag til deg!

    2. Puslespill er veldig koselig å holde på med.🤗🤩 Jeg har flere liggende som jeg har planer om å pusle. En dag.🫣
      Godt at det begynner å bli snøfritt og tid for å kose seg ute, selv om vi nok får litt påfyll i helga.🙈😨
      Nyt fredagen!🤩

      1. Visst er det koselig ☺️ Får håpe du får tid til dine en dag 🤞☺️ Ja det er veldig bra at det er blitt så bart nå, så litt tinesny overlever man 😁 Takk for det 🥰 og en riktig fin fredag videre til deg.

    3. Lenge siden jeg har lagt puslespill, mest for at det fungerer dårlig med pusepoter som gjerne vil hjelpe til, hihi! Det er så deilig at snøen er borte, sånn at naturen kan våkne til liv for fult. Ønsker deg en fin fredda, klems 🤗

    4. Så herlige dager. 😃 Både produktive, sosiale og spennende. Og kos. Her i vest har vi hatt sydenstemning hele uka. Tvi tvi med tannlegen til uka, og ha ei riktig god helg. ❤

    5. Fint å se at premien kom vel frem! Lykke til med tannlegeprosjektet, blir nok godt å kunne hake av det på to-do-lista 🙂 Slike puslespill er en fin hobby da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg