TRADISJONEN TRO

Jeg er veldig glad i Halloween.. sånn er det bare. Men dessverre er det absolutt ikke hvert år jeg hverken kan eller vil feire like mye. I fjor var jeg hos søstersen og gikk Trick or Treat sammen med henne, minien og mammaen hans..pluss en del andre unger med foreldrene på slep.

Men om det høver seg at jeg er i Harstad-distriktet har jeg og guttungen vår egen tradisjon. Da møtes vi og baker spøkelsespizza som vi koser oss med, mens vi ser på film (og spiser litt snop etterpå).

Tradisjonelt har vi brukt å se filmen “Trick ‘r Treat” som jeg har på DVD, men siden vi er hos guttungen og han ikke har noe så “gammeldags” som en bluerayspiller, blir det “Hokus Pokus” på Disney+ i stedet.

Da sier jeg bare BØØØ & HAPPY HALLOWEEN (på forskudd) herifra.

Jeg har forresten vært på to turer i dag, og det forrige innlegget mitt der jeg viser bilder fra tur nummer to, finner du HER.

8 kommentarer

Siste innlegg