TAKK OG FARVEL

Sjøl hvor trist det er å tenke på, så er dagene nede hos søstersen forbi – og det er på tide for meg og go´venninna å sette nesa hjemover igjen, vekk fra snøfri trakter.

Hun har en avtale på lørdag, så for å slippe å kjøre som et løpsk tog ned Andesfjellene hjem igjen, er det bare å takke pent for seg nå.
Heldigvis er det ikke så alt for lenge til jeg kan returnere nedover igjen – bare jeg overlever den forbaska vinteren som er kommet tilbake i nord.

For de som leste det siste innlegget mitt i går så har jeg fått sovet godt i natt og er i skrivende stund full av futt og fart. Har hatt meg en mårrakaffe-runde for meg sjøl ute og bare nytt stillheta, og nå når resten av huset begynner å våkne, blir det litt mer mårrakaffe + frokost..

..og litt skravvel med den supertrøtte søstersen (som var den første ut av senga as always)

Og nå er det bare å lempe ting & tang i bilen og starte på returen samtidig som søstersen kjører minien i barnehagen.

Yepp.. takk og farvel for denne gang.

7 kommentarer
    1. Så bra at du har fått sovet godt. Det er noe sånt som trengs, hyggelig lag hos mennesker man er glad i, gode morgener, og mye glede ♥
      Klemmer og god tur ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg