DETTA ER NU BORTIMOT DET DUMMESTE….

I dag dro vi her en ny tur over til Sverige som jeg nevnte i mårres, og det var veldig trivelig. Jeg & venninna i min bil, og søstersen & dattera i hennes bil. Og om noen nå lurer på hvorfor vi kjørte med to biler.. vel.. søstersen sin bil har en ekstremt ødelagt støtdemper som gjør at det ikke bør være for mye last i bilen.. og min bil er en toseter, så da ble det nå bare sånn.

Vel – i utgangspunktet hadde jeg tenkt å skrive et tjo-hopp-og-heisann innlegg i kveld, og fortelle i det vide og breie om dagen min i dag.. men seriøst – og dette er nå bortimot det dummeste jeg har vært borti på lang tid.. jeg har vært totalt utslitt i dag igjen, og har absolutt ingen ting fornuftig å blogge om..nope..totalt blank!!

Jeg og venninna dro hjem fra Sverige før søstersen & co, og etter å ha vært en lynkjapp tur innom Kongssenteret på Kongsvinger, dro vi tilbake til huset – og her har jeg sittet i hele dag og hangla, totalt tappa for energi. Og nå har jeg akkurat måttet ta meg litt parcet & ibux fordi den søttens haupina kom hoppende igjen.

Derfor ble dette langt i fra det innlegget jeg hadde håpa på – men ei lita oppdatering ble det nå likevel.

Så nå sier jeg bare rett og slett takk & godnatt – for noe sier meg at det blir nok ikke så alt for lenge før jeg drar inn årene for i kveld 😉

Og så legger jeg ved den liten natti-natta-byssanlull for de som har lyst til å høre.

Ble bare et par innlegg tidligere i dag, og de finner dere her:

Oppdagelsesferd hos søstersen
Fargeutfordring dag 3 – turkis

6 kommentarer
    1. Håper du får samlet krefter og får en fin tur hjemover i morgen!
      Kanskje du er introvert og da trenger man tid alene og får ikke så mye energi sammen med andre mennesker..lenge om gangen..
      Klemmer …

      1. Takk for det 🥰 Ja veit du, jeg trur kanskje litt av “problemet” ligger der..i kombinasjon nå med at jeg har vært sabla lenge å surra med kun meg i stillheta – og så masse liv og røre 🤔😊 Klemmerz

    2. Da håper jeg du fikk en veldig god natt og våkner uthvilt og frisk til nye opplevelser i morgen. Likte nattasangen. God natt :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg