STORSHOPPING (not!)

Goood langt-på-dag folkens. Jeg har jo nevnt i tidligere innlegg at jeg hadde tenkt meg til øya en tur når jeg dro fra venninna mi. Nå skal jeg innrømme at jeg har vært veldig i bedaring helt sia i går kveld om jeg skulle orke å dra bortover, fordi jeg jeg er – som jeg nevnte i det innlegget HER, temmelig sliten etter ei utrulig hektisk men sinnsykt koselig og perfekt helg.

Meeeen..etter nøye vurdering, masse kaffe og en solid frokost før jeg forlot venninna, er jeg på full fart bortover. Har i skrivende stund et lite ministopp på Sjøvegan der jeg har hatt storshopping (not!),  og skal spise meg en is i godværet før jeg fyker videre.

…. yeppz…detta var storshoppinga, haha.

Kom nemlig på at jeg hadde jo pakka mat i haugevis i bilen før jeg dro til venninna i helga, så da var det plutselig ikke nødvendig med noe mer anna så melk. Og en oppvaskbørste for å skrubbe vinduskarmen med.

Juppziyeppz og vrooom! Da fyk æ videre.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg