SOMMERGAVE

God mårra godtfolk..her i nord er det atter en ny, varm dag som står på utsida av døra og venter. Har litt planer som ikke har mye med sommer og godt vær å gjøre, for jeg skal hjelpe go’venninna med et lite arbeidsstykke – men dagen har akkurat starta i det Helenske hjem, så hvem veit hva den vil bringe før den er over igjen.

Men nok om det. Her om dagen var jeg så utrulig heldig at jeg fikk en pakke i posten med ukjent innhold.

Den var fra en av TikTok-følgerene mine, ei supersnill tøtta som jeg har hatt litt å gjøre med tidligere også, og som hadde funnet ut at hun ville gi meg en liten sommergave. Og for en gave, tenker jeg.. bare se her.

Masse godt å kose seg med i sommervarmen..

..og mange ting som passa perfekt å putte i sekken som ganske snart skal pakkes for den langturen jeg har nevnt til dere tidligere i det innlegget HER.

Snakk om sommergave da. Jeg blei reint rørt over hvor snille noen mennesker kan være uten å forlange noe som helst tilbake, og jeg føler meg så utrulig heldig som har sånne folk i livet mitt.

Jeg åpna forresten pakken på TikTok, så vil du se det kan du ta en titt HER.

Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen ❤️ CU L8R

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg