SLØV OKTOBERSTART

Da var jammen den første oktoberdagen begynt å nærme seg slutten. Etter at hauet endelig var ferdig med jårret sitt i natt (se forrige innlegg), kom nå endelig søvnen og slo meg ut noen timer..men våkna likevel i otta, så da minien våkna, sto jeg opp med han, så søstersen fikk hvilt seg litt.

Utpå formiddagen, etter at kar’n var avlevert i barnehagen – surra vi oss en liten runde nede på Kirkenær, og tok oss en liten kaffedate på bakeriet.. Sååå koselig ❤️

Ellers har jeg for min del gjort minimalt i dag. Kjørte meg en tur aleine opp mot Elverum, med musikken på full guffe og bare lot hodet få spinne fritt, uten egentlig å reflektere så mye på det som foregikk inni der. Veit ikke om det hjalp så mye, men godt var det 😉

Og nå er det bare enda mer sløving som står for tur..mens jeg prøver å gjøre ferdig en duk jeg holder på med til søstersen..

..har designa den selv, og skikkelig bilde kommer når den engang er ferdig 😊

 

6 kommentarer
    1. Høst , kaffe og håndarbeide er jo koselig da.. selv om det er noen år siden jeg stikka eller hekla nå.. Duken ser kjempefin ut… Ønsker deg en fin ny mnd <3

    2. Kaffe er topp…. og ikke så dumt å prøve å få hue til å hvile! Du sliter no innmari nå – du skal vite at jeg tenker på deg! Gleder meg til å se duken også! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg