SKRAVLESJUK & CUTE ATTACK

Vel, i dag var jeg da tydeligvis ekstra skravlesjuk her inne, da detter faktisk blir det femte innlegget mitt. Men skitt au, regner med at de som er lei bablinga mi for i dag hopper glatt og elegant over detta innlegget. Og er du ikke blant de – men faktisk står han av her inne enda: YEEEEEY!! Æ digge dæ, hihi 🥰

Egentlig er det ikke så sabla mye jeg har på hjertet nå i kveldinga, da. Men hadde bare lyst til å dele et par – tre bilder jeg kom over når jeg satt å leita gjennom ei gammel bildemappe..

Æ meine – CUTE ATTAAACK!!

Fiiiiine Balder 🤩 som dessverre dro til kaninhimmelen for mange, mange år sida..dissa bildan var nemlig tatt i 2012. De to første er temmelig uklare og med et ekkelt lys, da de ble tatt når vi satt å leka oss foran webcamera..som vi gjorde titt og ofte..

Og når vi var ferdige å deige oss til foran kamera, vanka det bestandig belønning til go´ingen som oppførte seg eksemplarisk.

❤️SAVN❤️

Ha en flottersfin kveld videre, alle sammen.

Og de andre innleggene mine i dag, finner du da her:

En mørk fargepalett
..og så var det resten av turen..
Hverdagslykke
Fortjener “Old Tjikko” status som eldst?

8 kommentarer

Siste innlegg