..OG SÅ VAR DET RESTEN AV TUREN..

I går ble det jo en liten roadtrip sammen med go´venninna mi, der vi endte opp med å kjøre 12 mil én vei for å kjøpe is – for så å returnere i samme slengen. Det kan du lese mer om, hvis du trykker på den blå linken.

Sida det ble for seint for Yours Truly til å sortere bildene i går kveld, kommer da resten turen nå. Det ble dessverre ikke så mange bildene, da det var mange jeg ikke kunne bruke fordi jeg nok var for sliten – les: skjelven på hendene – men her er i alle fall de jeg sjøl syns er ok 😊

Er jo temmelig lei av motiver med snø – men her var jeg heldig og fikk et vårlig bilde – helt uten noe hvitt, ufyselig “vedheng”.

Mens her – vel.. det positive er at både is og snø krymper sakte men sikkert i det nydelige være vi hadde i går. Dette er Nedre Kåringsvatnet i Lødingen kommune.

Dette er tatt fra Rødskjær på Sandtorg  – og viser Sandtorgholmen Hotell.. et nydelig sted som du kan lese mer om HER

Og så litt småjårr på slutten – også tatt på Rødskjær.. ca 3,5 mil heimana.

J

 

8 kommentarer
    1. Herlige bilder. Jeg har en drøm om en gang komme meg nordover. Har vært, men da så lite at jeg husker ikke noe fra den turen. Men så flink du var i forrige innlegg, at du sto over å kjøpe is. Og det er 1. juni du skal flytte inn i bilen. Da blir det sikkert en del turer. Og nå er det så mye sol over alt at snøen forsvinner. Og blomster etter blomster dukker opp. Herlig tid <3.

      1. Tusen takk for det 😊 Får håpe du kommer deg en tur nordover igjen snart, da.
        Takk for det – jeg syns nemlig også jeg var veldig flink, hehe..hadde jo SÅÅÅ lyst på.
        Yepp, 1 juni må jeg være ute herifra – så det skal bli spennende å se hvor langt jeg er kommet i prosjektet til da. Får mest sannsynlig ikke begynt å jobbe noe særlig med prosjektet før etter 7 mai.. men gjett om jeg gleder meg..særlig nå som våren er her for fullt, og jeg veit at vi har en sommer i vente 🤩

    2. Vakre bilder – skjønner godt at du velger deg et uten snø øverst….! En blir jo ikke særlig lei av hvite bilder langt uti april lissom! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg