HVERDAGSLYKKE

I dag er det overskya, grått og en smule regnfullt her.. og jeg har brukt dagen så langt til å rydde opp rotet jeg laga i går – og så ta en sårt tiltrengt helgevask. Det blir så sykt fort støvete her, altså. Om jeg ikke tørker over bordflatene i allefall 2 ganger for dag, så ligger det plutselig et godt synlig lag med støv der. Selvfølgelig har det utrulig mye å gjøre med det faktum at jeg bor nesten midt i en by, og at vinduet mitt er åpent 24/7. Men i tillegg er det et gammelt mur/betong-bygg, og det er naturlig at det daler litt støv både her og der fra vibrasjonene av folk som lever og bor her. Akkurat DET er jeg glad jeg slipper snart..

Etter at jeg hadde vaska meg ferdig og kunne si meg fornøyd med dagens gode gjerning overfor meg sjøl, kjente jeg på skrotten at det var på tide med sein lunsj..og ransaka kjøleskapet. Der viste det seg at det var både melk og rømme som burde vært brukt opp – og daaa ble det sukkerfrie vafler..

Og grunnen for at jeg valgte å lage de helt uten sukker, er fordi jeg – som dere sikkert ser – akta å kose meg skikkelig og ha brunost på..og den er da jaggu søt nok så det holder for sukkerdumping-tendensene mine, hehe.

Nammmm.. Snakk om hverdagslykke, si bærre æ – og tenk – æ har et par igjen til i kveld..wohooo 😍

Har DU hatt noe spennende til lunsj, da?

4 kommentarer
    1. Dette så helt nydelig ut….spiste lunsj på jobben, to brødskiver….Ikke så spennende, ville heller hatt vafler!
      Bra du har litt til kvelds også…Vafler er så godt det! Klemz….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg