SKAL – SKAL IKKE?!

God mårra og god fredag, alle sammen..jaddaaaa, da kommer det jaggu et nytt innlegg fra meg – under et døgn etter det forrige, hehe.

I skrivende stund sitter jeg fremdeles med mårrakaffen og bare koser meg. Våkna såpass tidlig at jeg fikk faktisk med meg sola som gradvis jobba seg vei over horisonten og farga nattas frostmalte landskap i gull. Se så vakkert.

Hva dagen i dag bringer veit jeg akkurat like mye – eller lite om som dere. Står parkert på Sennalandet nå, men det er så nært veien at jeg får alt av bildur rett i ørene..og det gidder jeg IKKE. Så jeg skal surre meg videre – nord eller sør – etter hvert.

Så til det som er opphavet til overskrifta. “Skal – skal ikke?!” Saken er at jeg fikk ei utrulig søt melding i innboksen min i går, fra ei som lurte så pent på om jeg ikke kunne lage bare et bittelite innlegg hver dag. Hun bruker ikke SoMe, men liker tydeligvis å lese bloggen min. Jeg blei reint rørt, jeg..og derav spørsmålet “skal – skal ikke”.
Jeg har jo ikke problemer med å få skribla ned NOE, det er bare det at jeg syns KVALITETEN på innleggene mine har dalt merkbart, fordi det har ikke gitt meg så veldig stor glede å blogge de siste månedene. Men kanskje.. bare kanskje det vil ta seg opp igjen om jeg bare holder ut og fortsetter å dele litt fra livet mitt – selv om det kan være både kjedelig og ensformig..

Tja… kanskje æ skal.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️

Det forrige innlegget mitt “Og hva er så dette, da?” finner du HER

Og dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER

16 kommentarer
    1. nydelig der du er nå ,om du vil lage et innlegg for dag eller ikke må du kjenne på egen magefølelse ,og når duu er på veien er det jo ikke hver dag en har nett heller ,sier jeg av erfaring da vi var på veiien en måned i sommer :=) fin tur videre da

    2. Jeg liker å lese de innleggene du har og i mine øyne er ikke kvaliteten blitt dårligere. Men du velger jo selv og ofte føler man kanskje mer på det enn ellers. Jeg har i hvert fall ikke tall på hvor mange innlegg jeg har forkastet fordi jeg syntes de var spesielt ræva. Det er så vakkert der du er.
      God tur videre

    3. Wow så vakkert 😍
      Jeg håper du skriver innlegg for oss når du føler for det. Jeg syns ikke kvaliteten på dem har blitt dårligere 😊
      Kos deg videre på tur. Klem 🥰

    4. Skriv når du har lyst og tid! Nydelig på Sennalandet. Fine bilder. Koser meg med kaffe mens jeg leser litt på blogg. Skal i gang med å ordne Verdens beste, dele kaka i to og vaniljekrem inni.. Feiring i morgen. God tur videre. Klem

    5. Veldig fint på Sennalandet. Har jo vært der jeg også vettu, mange ganger 🙂 Lysten kommer og går med blogging, men plutselig får man litt dilla igjen. Jeg lurer på å finne på på noe LURT på bloggen igjen 😀

      1. Ja det er fantastisk flott der 🤩 og yeppz, der har nok du vært mange ganger, ja 🤗
        Og du har nok rett i det…har jo hatt sånne dauperioder før, men kommer jo alltid tilbake.
        Noe lurt? Det hørtes LURT ut 🤩😁

    6. Og innlegget du har her er jo bare lekkert! Bildene og deg – tankene…. det er det som er blogg 🙂 Håper du blir å dukke opp her!
      Har begynt på podcasten din – og har komt inn i starten til episode 2. Det er gripende og interessant og du er god å lytte til 🙂 klems

    7. Så nydelig vær du har, og høres så deilig ut å sitte ute med morranskaffen ☕ Her i Oslo har vi gråvær i dag, og i går plasket regnet ned. Så det er mer trivelig å sitte inne å kose seg med kaffen i stedet. Klem 🥰

    8. Nydelig natur og vær. Fortsett med blogginga, du. Det går opp og ned med lysten og inspirasjonen, og vi trenger ikke å skrive så mye i hvert innlegg? Jeg gjør i hvert fall ikke det. Hender at bildene er det viktigste også. Kommer helt an på dagsformen og hvor mye tid jeg har……God helg🙋🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg