SIDRUMPA SØNDAG

Hmmm…ja i dag kan jeg ikke påstå at mårrautsikten kan måle seg med den jeg viste dere i gårsdagens innlegg..

Og foruten det blogginnlegget, kan jeg love deg at her var det ikke mye aktivitet å spore i går, hehe..
Som jeg nevnte i det innlegget, var det jo folk som hadde fest på bygget – så det ble litt krøll med den sårt tiltrengte skjønnhetssøvnen..men fikk nå noen timer på øyet.

Men jeg skal love deg at den store slappen hadde tatt bolig i meg i løpet av de timene, for etter at jeg hadde fått gjort unna mårra-rutinene mine, med kaffe-frokost-kaffe-sudoku-kaffe-blogging-kaffe-lese-kaffe.. så klarte jeg liksom ikke å få krøpet ut av natt-habitten min før ubeskrivelig langt på dag.
For å være helt ærlig, så gikk jeg rundt her å subba i pysj-kosedressen min og lester, helt til det var på tide å begynne med middagen..så yepp – både æ og dagen var temmelig sidrumpa, hehe..

Men middagen, da..den ble en koooselig affære. Guttungen skulle komme bortover å spise, så jeg laga løvstek..

..og fløtegratinerte poteter. (nope, ingen grønnsaker, da jeg blir sjuk av det 9 av 10 ganger – og guttungen er ikke SÅÅÅ glad i det)

Fiiiine mamma ❤️

Og så måtte vi jo ha litt dessert 😉

Ellers hadde vi ei veldig trivelig familiestund, og han satt her til langt på kveld å skravla og så titta vi på gamle bilder fra han var liten, og hadde ei koselig mimrestund oppi alt.
Bildene ligger på en gammel ekstern harddisk – som nå begynner å synge på siste verset. Jeg har begynt prosessen med å flytte alt over på en ny – og passa på å jobbe litt med det også, mens vi likevel hadde “gammelhunden” fremme.

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg