SÅ VAR DET DET WEBINARET DA

I går kveld skreiv jeg i det innlegget HER at jeg skulle ta et webinar som heter Helvetesuka.

Det var flere som ga uttrykk for at de var interessert i å høre mer om det – så altså:

Det var denna fyren da, Erik Bertrand Larssen som fortalte om hvordan det å gjennomføre ei såkalt Helvetesuke kan være med på å endre livet ditt til det positive. Hvordan det å presse deg sjøl i disse 7 dagene kan gi deg en mestringsfølelse som vil være til hjelp uansett hva det er du har fokus på. Jobb, karriere, hobbyer, trening, kosthold… You name it!

Han har tidligere skrevet bok om akkurat dette – Helvetesuka – og det er tydeligvis en godt utprøvd metode.

Og personlig har jeg faktisk STOR tru på at å pushe seg selv til å gjennomføre noe man har bestemt seg for, virker positivt på både måten man ser på seg selv og for fremtidige prosjekter. Mestringsfølelse er en fantastisk sak.

Selvfølgelig var jo meininga med webinaret å selge noe, og i dette tilfellet å selge”kursplass” til ei Helvetesuka der han fyren følger oss og hjelper til med å pushe oss fremover. Han hadde en oppsatt plan på hva vi skulle gjennomføre på den uka, og joda – litt av et Helvete med både grytidlig morgener, trening hver dag, ingen TV (null problem for meg som ikke ser på tv), kun 1 time på sosiale medier (oj…der vil æ slite) …ja til og med at man må gjøre litt mer eksta ut av hvordan man velger å kle deg i løpet av dagen. Men jeg kommer ikke til å betale tusenvis av kroner for å være med. Derimot kan det hende at jeg lager meg min egen variant av ei Helvetesuka etter hvert..hmmm 🤔

 

6 kommentarer
    1. Tøffe Helene! Du skriver så bra. Er så enig at jeg kunne ikke utdypet det noe bedre selv. Gleder meg til nye innlegg. Ha en fin fredag.

    2. Veldig fint å få inspirasjon til egne tanker og planer med livet.🤗👌🏻
      Spennende å få høre hva webinaret dreide seg om.
      Nyt fredagskvelden!🤗🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg