STARTEN PÅ HELVETESUKA?

Da er enda en dag snart over for denna tøtta. Det vil si jeg skal delta på et webinar nå klokka 19, men husker faktisk ikke hva det er jeg skal lære der, hehe. Jeg bare veit at det kalles Helvetesuka og at jeg husker jeg syns det virka steike kult da jeg meldte meg på for et par uker siden.

Webinar / kursleder Erik Bertrand Larssen

Joda, det er jo tydeligvis et eller anna finurlig verktøy man kan bruke for å få det bedre med seg sjøl. Og seriøst så har jeg ikke SÅ mye å bedrive kveldene med, så jeg skal være klar klokka sju jeg. Skal bli spennende å se hva det egentlig dreier seg om..og om dette faktisk blir starten på ei Helvetesuka..

Ellers har jeg fått gjort litt mer her sia forrige innlegg. Ble ikke vasking i dag, men jeg støvsugde alle rommene jeg oppholder meg i. Og så fikk jeg reparert den verandadøra jeg fortalte om tidligere. Dere husker kanskje at dørhåndtaket datt av? Siden det er håndtak kun på innsiden av døra er det litt vanskelig å få det til å sitte skikkelig fast. Øverst gikk det greit å skrue inn en lang skrue, for den hadde skikkelig feste – var faktisk så vidt jeg klarte å få den helt inn.

Men så var det de to nederste da. Problemet på de to plassene er at det er hull tvers igjennom, så det må lange skruer til. Det er jo ekstremt begrensa hva som befinner seg her i kåken, så skruer på den lengden hadde jeg ikke. Men av og til tar intelligensen overtaket et par sekunder, og da rasa jeg ut på badet og henta en bolt med en vingemutter som vi har festa dolokket med på eine sida. Der stappa jeg ned en annen, kortere skrue/bolt sak..det er liksom ikke så himla nøye om dolokket sitter litt løst på den sia. Glad og fornøyd fikk jeg bolt og mutter på plass..passa perfekt.

Da var det bare skruen i midten igjen. Som dere ser er det noe som stikker litt ut der. Det er en sånn skruelignende sak man må bruke unbrakonøkkel på. Og sånn kunne det jo ikke være..hmmm. Hva nå?

Hehe.. intelligensen slo jaggu til igjen, og jeg kom på at jeg er jo den lykkelige eier av en svær boks med ca 150 muttere i diverse størrelser (aner ikke hvorfor – kjekt å ha). Så jeg fant en passe stor mutter, brukte et skrujern som tappjern og fikk fjerna en del av treverket rundt…og voila! Skruen sitter nå steike fast.

WOHOO og hipp-hurra! Akkurat nå kjennes det ut som at jeg kan klare alt – til og med ei Helvetesuka, hehe.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️

6 kommentarer
    1. Se der ja!🤩👌🏻
      Det er dama si som fikser ting selv.👌🏻👏🏻
      Jeg er veldig spent på å få høre mer om det webinaret.🤔
      Webinar er veldig smarte saker og der kan man lære seg veldig mye.🤩👌🏻

    2. Jeg leste flere bøker av Pål Bertrand. Helvetesuke er uke med hardt disiplin hvor du gjennomfører alle dine mål, står opp tidlig mm. Jeg klarte den ikke 🙂 lol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg